torsdag 25. september 2008

Velkommen til Matprat.no!

Idag, litt motemat.


Eg såg ein videoblogg der spørsmålet om kva som var best av McDonalds og Burger King kom opp. Meh, meh, meh. Skal du ete burger, så et en Big Fash;



Der har du udvask burger som smake skikkelig, og ikkje berre steikefett og blæh.

Uansett, eg har ikkje blitt ein matbloggar, men måtte ha eit skaleskjul for å nevne;

Denne bloggen er nominert til Moteblogg 08

Nokon har nominert meg, og det tar ein av seg hatten for.

Burger: Nordfjord; 25 kr
Brød: Chicago; 10 kr
Mais: Eldorado; 3 kr
Salat: Rapid; 5 kr
Krydder og saus: Hindu, m.m; lite
Tallerken: AnyWhere; 50 kr

;)

9 kommentarer:

einar sa...

det er fullt lovleg å servera burger til flyttemannskap mm

Camilla Didriksen sa...

Det så utrolig godt ut :D

Karoline sa...

Fytti rakkern det så SYKT godt ut!

einar sa...

Gløymde forresten å gratulera deg med nominasjonen. Gler meg til å sjå deg på H&H fashion week, hehe.

Anonym sa...

nam nam. det så digg ut..!!

har sett gjennom hele bloggen din, og lagt merke til at du aldri viser skoene dine. når du først viser beina går du bare med sokker liksom. hvorfor det?

jeg liker bloggen din godt altså!! :);)

Anonym sa...

Heisann,

Skulle gjerne kontaktet deg på epost men fant ikke noe adresse i bloggen. Kunne du sendt meg en mail på post@ladiesroom.no?

Hilsen Stine :)

Anonym sa...

Å gud, den burgeren så god ut!!

Hek sa...

Hei! Beklager å være så frempå, men skal du stemme på Moteblogg 08? Hadde satt stor pris på om du vil sjekke ut bloggen min, og stemme på den hvis du liker den! Tusen takk:)

http://www.denoto.blogspot.com

Florenthyna sa...

SV; Ta begge to i betrakning :)